Sidor

03 mars 2008

Filt på Tradera















Att göra babyfiltar är en ganska avkopplande sysselsättning. Trodde jag ja! Allt gick bra ända tills trippelsömmen började slå igenom med brun tråd mot det oranga. Såg helt ok ut i början men tydligen ändrade någon inställning på sig så det inte blev lika bra efter halva.
Så mycket för min första prototyp...

Iaf valde jag att sätta ut den på auktion, trots allt är färgerna så fina ihop och visst funkar den som filt om man inte är för petig med sömmen. ;-)

Såld!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Trist med sömmen, men som du säger underbara färger. Jag är väldigt förtjust i randigt.

DORIS DAISY sa...

Tråkigt när det händer. Dina väskor är helt underbara och OTROLIGT vackra, låt ingen inbilla dig något annat. Jag längtar tills jag har anledning att beställa en!