Sidor

12 april 2009

Vårrensning av Baggysar!



Jag har tre Baggy till salu för rabatterat pris.
Här kan ni se fler bilder på själva utförandet och band med karbinhakar för upphängning på vagnen medföljer. Fem fickor utanpå och sex st. inuti, ej reglerbar axelrem. Remmen är 110cm och väskan är 30cm bred, 35cm hög och 12cm i botten och stängs med en kraftig dragkedja.
Modellerna från vänster;

1. Baggy Rosa - Såld!
2. Baggy Retroflower - Såld!
3. Baggy Superstar - Såld!



Pris då?!
495kr/st. (Ord. pris 1195kr)
Frakt tillkommer med 48kr för skrymmande brev.
Maila mig vid intresse och frågor, adressen står i högerkolumnen.

Tack och bock! =)

6 kommentarer:

Tanjis sa...

Vilka snygga väskor!
Shit, nu blev jag ledsen att min barnvagnsperiod är över! Det lustiga är att jag inte haft en riktig barnvagnsväska under hela denna tiden (har precis skolat in min yngsta på dagis) för jag har tyckt att de som funnits i affären har varit för dyra och fula.
Hade absolut beställt en sådan här!

Glad påsk.

Retro Elephant sa...

De ser ut att vara väldigt välgjorda. och snygga förstås!

//Lina

GOBLIgobli sa...

Tack så mycket Tanja och Lina. =)

Ida H sa...

Å jag vill jätte gärna ha den "retorn" om den som reserverat den ångrar sig. Så jag mailar nog i allafall. :-D

linnzan sa...

Vilket jobb! Och så snygga och välarbetade de verkar. Jag är riktigt imponerad. Och underbart snygga förstås!

FURNISH.etc sa...

Oj vad mycket fint du gör! Jag blir helt mållös, så mycket snyggt!