Sidor

15 oktober 2011

Grönt är skönt, visst? :-)


Med gröna trådar i overlocken och många gröna kantband till Covern blir det en skön grön batch med allt övrigt grönt från tyghyllorna! Kände mig alldeles uppspelt och med rena rama vårkänslorna mitt i höstkylan. =)
Här är bara ett axplock av allt det gröna som blev till och av bodysarna är faktiskt dessa mina favvisar. JNYs smådjur passar ju som handsken till detta och Gekkos "Frosker" med de gräsgröna kantbanden gillar jag verkligen! Inget "rock n´ roll med färger där inte men ibland är det skönt att "sejfa" lite också. ;-)


I webbutiken finns resten av bodysarna tillsammans med några nya dregglisar och mobilfodral.
Allt i grönt såklart!

5 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Den gröna bodyn med groder är ju underbar!/Åsa

Mimmi sa...

Finfint! :-)

Ibland är det så smidigt at köra ihop sömnaden!

Själv skall jag sy 3 jeans idag. :-)

Anonym sa...

Grönt är absolut skönt!

enplusenblirtre sa...

Hejsan! Åh vad glad jag blir, väntar med spänning på den superfina filten! =D

Ja Nina är ett fint namn, det ska jag nog skriva ner på min namnlista! =) Tack för det förslaget!

Anonym sa...

Vilka snygga alster, och otroligt kul förstås att få se mina frosker hos dig också! :-)