Sidor

15 januari 2012

Long time, no hearts!

Två nya och en gammal. Lite skillnad va? ;-)

Och long time no blogg heller för den delen... =( Ok, bortsett från tävlingsinlägget.

Såna här har inte blivit gjorda på det senaste! Minns faktiskt inte ens när jag sydde hjärtan sist...
Visst har det ramlat förfrågningar om nya hjärtan men den stora inspirationen har bara inte funnits där.
Hur trist som helst. =(
Men, nu fick jag en spark i rövva rent ut sagt och tog tag i den idé jag länge haft om dessa, nämligen att krympa ihop dem lite. Tycker de blev jättesöta och för att inte ta ut mig alltför mycket mitt i denna eländiga sytorka så gjorde jag bara 9 stycken. ;-)
Finns i webbutiken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag är sugen på att handla babyfilt av dig men kommer inte in i webbutiken, blir bara error när man klickar på länken. Ligger den nere?

GOBLIgobli sa...

Hejsan och tack för att du meddelar detta, nu funkar länken.
Jag brukar vara konsekvent med att kontrollera länkarna men missade denna tydligen. =( Mycket klantigt av mig!
//Mari

Charlotte.carolusson@hotmail.se sa...

Hej! Charlotte heter jag och är jätte intresserad av dina "rör mig inte" hjärtan. Vart får jag tag på dom? :) kommer inte in i er webb butik :(