Sidor

14 juli 2012

Scrap-etiketter till nya syförvaringen

Det pågår ett febrilt fixande med att göra om i min systuga just nu, med allt från målning till sömnad av diverse inredningsdetaljer. Är nästan klar nu och det som saknas är mest att få till det sista samt städning. Jag ska lägga ut lite före- och efterbilder sen när jag fått till mina foton.


Men här en liten förhandstitt av vad jag snöat in mig på de senaste dagarna.
När jag rensade bland mina grejer, hittade jag ett scrapbook-kit som jag fick hem på posten för många år sedan. Den har sen legat och samlat damm i väntan på bättre tider, rätt synd på så fina saker...
Men i alla fall, innehållet i lådan passade som handsken till alla tags jag nu behöver till min upp-piffade förvaring. Har nämligen bytt ut alla plastlådor mot en massa färgglada tygpåsar som jag sytt och till dessa behövs då en rolig etikett till varje. Kan även lägga till att man blir lätt ruinerad när man går in på Panduro...


Och hur skoj hade jag inte med det här?? =D Underbart!!

*jag ska inte falla dit på scrapbooking, jag ska inte falla...*

1 kommentar:

Karin sa...

Snyggt ju! Jag intalar mig också lite då och då att jag inte ska falla dit på scrap... Inte falla dit på...
Ser fram emot dina "före-och-efter-bilder"!