Sidor

08 juni 2014

Pimp my...

...cykellås, haha!! =D

Har köpt en ny cykel och till den var det tydligen bäst att ha ett lås av den här sorten. Mina tidigare cykelförvärv har hittills varit av standardmodellen där, för det mesta, låset redan suttit på.
Men inte denna gången.
Så för att riktigt känna mig som maken med bilen, ni vet, rädd om lacken och putsa putsa =D, så ville jag skydda lacken på räsern från detta klonk till lås. Fram med lämpligt tyg (en tjockare trikå i detta fall) och efter mycket avancerad (öh...) sömnad var strumpan klar! Drygaste momentet var att vränga korven för inte kunde jag sytt in ett vändsnöre heller då...
Smällar man får ta!

 Bara o trä på!

Invikta kanter, enklast möjliga lösning.
Tjohoo! Pimp my Abus!

3 kommentarer:

ExD sa...

Grymt bra idé! Och jag flinar över det där med mannen och bilen. Oj, så jag känner igen det. :)

GOBLIgobli sa...

Haha, ja karlar kan de! =D

Anonym sa...

Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.