Sidor

03 juni 2008

Som om man inte hade nog...

...har jag fått ÄNNU mer underbara tyger!! *jipiiiiii* :-D



De randiga velourerna kom med posten idag (tusen tack till dig Amda) och kaninerna har jag haft ett tag redan (tusen tack till dig Syfröken).

Har haft lite sytorka på sistone och nu kallar även trädgårdsskötsel ovanpå de övriga hemmasysslorna så man är inte bortskämd med sytid direkt. Som om man vore det annars...
Det blev dock att jogga maskinen lite idag då det låg tre par söndernötta killbrallor som behövde kapas till shorts.
Allt gick bra ända tills...



...jag åter blev påmind om varför man (jag) inte ska sy över knappnålar!
Vissa saker lär man sig aldrig tydligen...

2 kommentarer:

OttoPippi sa...

Jösses!!! Tur att du klarade dig!!! Kram OttoPippi

GOBLIgobli sa...

Tack vad du är snäll! :-) Ingen fara, nålen satt fast i sömmen och innan jag fattade det, hade jag skruvat loss hela bottendelen på maskinen för att hitta nålfan...