Sidor

12 december 2010

Broderimaskin till salu!


Klart du ska unna dig en broderimaskin till julklapp, eller hur?! :-D

Jag har nu alltså denna, en Janome MC350e, till salu här hemma. Inköpt hos Skövde Symaskiner i början av året och självklart i toppskick. Inklusive två standardramar, Digitizer jr, instruktionsskiva samt övriga tillbehör. Mer teknisk info i länken ovan. Maskinen hämtas helst på plats här i Västerås.
Maila mig vid intresse.

Såld!

Och varför ska jag då sälja den kan man undra?? Jo, uppgradera sig lite... ;-)

Monstret!

12 kommentarer:

Strömming sa...

oj vad jag önskar att jag hade pengar över just nu! jag blev helt betagen i brodermaskiner när jag var på syträff hos mjuka tyger, hon hade också ett monster! :D lylloslylloslyllos dig!

Brisling sa...

Åhhh, är det en PR 600 (eller vad den nu heter...)??
Lycka till med monstret!!

Pyssellycka sa...

Oj vilket monster!!!

Mimmi sa...

GRYM!

Junebacken! sa...

Uppgradera sig LITE??? =D
Den var inte dålig. Lycka till med den. =)

Carro/mysigtdesign sa...

Verkligen monsteraktig...

Camilla Porsman sa...

Wow. Helt enkelt W.O.W. En broderimaskin skulle förvisso inte sitta fel här heller, men jag antar att jag ska satsa på overlock/coverlock först... och det först efter att nya huset i nya landet är fullt inrett... Jag har inte ens ett bord att ställa min älskade Bernina på i det som ska bli syrummet än. Typiskt!

Ser fram emot att se vad du skapar med Monstret. :-)

Stratus sa...

Jag ser fram emot nästa syträff, för du tar väl med dig maskinen då? ;-)

Tjohalia sa...

Hej!
Jag är intresserad av att köpa din brodermaskin!
Du kan väl kontakta mig!
Mvh Marie Olgarsson

marie.olgarsson@telia.com
070-6985966

GOBLIgobli sa...

Haha tackar! :-D
Hmm, den väger 37kg så jag får se hur pass portabel den bli. Vi var två om att lyfta in den i bilen.

makrill sa...

Men jisses!!!!! Fast coolt!!!! Önskar jag hade råd med ett par nya maskiner här hemma - men saknar ju liksom plats också...

Ska bli kul att se vad du ska göra framöver!

Hanna sa...

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar duinlägg om min jul, mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig dag!